Väck intresse, sätt rätt förväntningar och stärk ditt varumärke.
Oavsett om det sitter 15, 150 eller 1 500 i publiken.
Du berättar om era behov – jag skapar en föreläsning som är unik för er, med relevanta exempel och skräddarsydda tips.
Det kan till exempel handla om att skriva säljande, skapa lyhörd kundkommunikation, engagerande storytelling eller att hitta en tonalitet som får kunderna att älska er.
I mig får du en föreläsare som är lyhörd och engagerad, både inför dina behov och dina åhörare. Du får inspiration och kunskap baserat på konkreta case, forskningsbaserade insikter och över 15 års erfarenhet av kommunikation och marknadsföring.
Föreläsning för företagarnätverket Selma Nätverk, september 2023.
Inspiration och workshop för ett marknads- och CRM-team, december 2020.
Föreläsning och workshop, internt för Studieförbundet Vuxenskolan i Skåne, oktober 2020.
Föreläsningar i Stockholm, Göteborg och Malmö, januari 2020.
Föreläsning på medlemskonferensen ”Framtidens kundservice”, 12 oktober 2017.