REGISTER YOUR SPOT NOW

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close

HALVDAGSKURS

Step 1

Minim lectus proina portti laoret ipsume lacusa tempor evenie vulput semper intege platea vertis sagitt venena dolors.

Att leda digitala möten
som engagerar

6 november 9–11.30

med Anna Malmsten och Lena Zetterberg Björk

Pris per deltagare: 950 kronor plus moms

Lär dig älska digitala möten

Digitala möten kan vara mer engagerande och effektiva än fysiska. Lär dig hur, på en halvdagskurs där vi går igenom förutsättningar, verktyg och arbetssätt.

Skapa engagemang

Step 1

Få igång diskussioner och se till att alla får en chans att bidra.

Jobba tillsammans 

Step 1

Samarbeta transparent och praktiskt i gemensamma dokument.

Enas och fatta beslut

Step 1

Skapa en gemensam bild och fatta beslut tillsammans.

Vad du får med dig:

Vi tipsar om arbetssätt och digitala verktyg som förenklar din administration, ökar engagemanget och hjälper alla deltagare att hänga med. 

Pris: 950 kronor plus moms per deltagare

”Ha roligt på vägen”

Många tillbringar alltför mycket tid på meningslösa möten. 

Frustrationen har dessutom ökat i takt med att fler möten blivit digitala. Vi tycker att det borde vara precis tvärt om. Ett digitalt möte har så många fördelar

Testat och förbättrat sedan i april

I ett drygt halvår har vi omvärldsspanat, undersökt, funderat ut nya tillvägagångssätt, testat, fått feedback och förbättrat digitala möten och föreläsningar. Och en av oss var ju mötesnörd redan innan dess.

Nu är vi rätt säkra på att de möten vi bjuder in till kommer att ta oss och deltagarna från nuläge till önskat läge på ett effektivt och inspirerande sätt.

Ett sätt där alla är aktiva och vi har roligt på vägen

Verktyg och arbetssätt du kan använda direkt

Vi delar med oss av arbetssätt och verktyg som du får testa direkt, tillsammans med de andra deltagarna.

Vi ses i Teams, men arbetssättet är detsamma oavsett plattform. Alla verktyg vi använder är gratis. 

Efter kursen kan du börja förbättra dina digitala möten eller utbildningar direkt


Kursledare

Awesome

Anna Malmsten
Anna är en erfaren kommunikationsstrateg som jobbat i många krisrum och förändringsresor. Hon driver det egna företaget Vesir och utbildar inom kommunikation.


OptimizePress

Accelerated

Lena Zetterberg Björk
Lena frilansar som copywriter, kommunikationsspecialist och kursledare. Hon har hållit ett tjugotal digitala kurstillfällen under våren 2020.  


OptimizePress

Frågor och svar

Vad behöver jag för att kunna delta?

Du behöver ladda ner Teams-applikationen på din dator. Ett dygn innan kursdagen får du en länk till den e-postadress du anger när du betalar. För att delta, går du in på länken vid kursens start, klockan 9 den 6 november. 

Vilka verktyg kommer vi använda?

Utöver de olika funktionerna i Teams, går igenom hur du kan använda Google forms, Google docs, Groupie och Mentimeter.

Vad händer om jag får förhinder?

Vi skickar ut en möteslänk 24 timmar innan kursen startar, alltså 5 november klockan 9. Om du avbokar innan dess, får du pengarna tillbaka. Om du får förhinder efter att du har fått möteslänken kan du se en inspelad version av kursen i efterhand. Du missar då de övningar som sker i grupp.

Hur betalar jag?

Du betalar med kort i samband med att du anmäler dig. Betalningen sker via Stripe, och du får ett kvitto på din betalning till din e-post. Betalningsmottagare är True Copy AB, Lena Zetterberg Björks företag. Vi adderar 25 procent moms vid betalningen. 

Vill du istället betala via faktura, skicka ett mejl till lena@truecopy.se så ordnar vi det. 

Kontakt

Lena Zetterberg Björk, 076-102 7483, lena@truecopy.se
Anna Malmsten, 070-818 89 94, anna@vesir.se

© Copyright True Copy AB | All Rights Reserved